Aktiv kväll

Det blev en aktiv kväll för mig. Jag och Josse har städat hela lägenheten och sen har vi möblerat i vardagsrummet och i sovrummet. Josse lyckades skrapa ett jack i väggen i sovrummet när vi försökte vända på sängen. Det kanske låter lätt men det var svin svårt. Så det blev en hel del skratt och svamlande :)

Efter att vi har dragit möblerna hit och dit så tog jag en springtur. Det var otroligt skönt väder ute så jag sprang upp till Luossa och ner på elljusspåren.
Nu sitter jag och kollar på Idol. Hojja vad vissa skämmer ut norrland! Skärp er! :)

Lite bilder från idag:


Josses konstverk på min vägg ;p



-


Så här blev resultatet


Vi är bäst ;p


Postat av: josse

haha åh gud! vilken ful bild :P

2009-09-18 @ 16:02:31
Postat av: fanny

Fint det blev :)

2009-09-20 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: