Take a breath, take it deep

Jag håller på att bli tokig på högskoleprovet. Ja, jag vet att man inte kan plugga till det men jag går iaf igenom en massa gamla prov och det stressar mig. Jag kanske borde sluta kolla i dem ? ;P

Ikväll blir det att fira Vanessa, Pee ska alltid överdriva med fester och sånt men det blir nog mysigt. Sen får jag åka till gubben. Guuuuud vad jag längtar. Hojja! Ska krypa upp i hans famn och känna mig super trygg och bara andas hans lukt. Bättre än så kan jag inte ha det ;)

Idag har jag varit och jagat med Simon och jag måste säga att vi gick långt! Vi vandrade runt i 3 timmar. Jag blir ändå ganska imponerad på Simon, jag fattar inte hur man kan hitta så där i skogen. Allting ser ju likadant. Det var en nyttig promenad iaf.

Låten som jag satte in igår, Rihannas nya alltså. Jag kan inte sluta lyssna på den! Så otroligt bra. Grymt bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: