Söndags kväll

Högskoleprovet är gjort och det känns ganska bra. Fast det är ju då det brukar gå dåligt när det känns bra :) Men det är skönt att det är gjort iaf.
Helgen har varit mest lugn och bara tagit det chill och mys med gubben. Kom till Pajala sent på Fredag kväll och sov på en gång jag kom fram. Igår var jag också väldigt trött och somnade tidigt. Så ikväll ska jag försöka vara vaken längre så slipper jag höra Christofer klaga på att jag bara sover hela tiden :)

Christofer sitter bredvid och säger att jag ska skriva: Christofer är bäst, det är han som äger mig och han är min härskare. Han äger tronerna.
Han är bra gullig och vi kom fram till tidigare under kvällen att han alltid kommer vara så här. Han kommer nog aldrig att växa upp helt.

Nu ska vi dricka lite cola och bara mysa med varandra för ikväll handlar det bara om oss två.

Min snygging!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: