Shulululu lilla lady

Ny duschad och klar för att åka till Pajala. Sitter bara och väntar på att Simon ska komma hem så ska jag kontrollera att det är grönt att ta hans bil. Som jag skrev tidigare så ska jag ställa av min.

Det känns som riktigt vårväder ute. Solen lyser, snön glittrar. Saknas bara att fåglarna ska sjunga ;) Haha. Nä, det blir nog en skön promenad när jag kommer fram till pajala.

Idag är jag på mycket bra humör och har en härlig känsla inom mig! Hoppas att ni får en super bra dag och röstar på Calle och Mariette i Idol ikväll :)

Jag saknar min lilla Vanessa men i helg får jag träffa henne. Fy vad tiden går fort, hon fyller 5 redan om två veckor!



Postat av: Ester

Vanessa är så söt!

2009-10-09 @ 14:01:53
Postat av: josse

jag vet, de tycker jag ocksa. Har inte traffat henne pa laange. Hade kul I pajaala :P

2009-10-10 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: