Onsdag

Har precis kommit hem från en skön spring tur. Kändes riktigt skönt att vara och röra på sig, även fast det känns som att det är det enda jag har gjort de senaste dagarna. Men iaf, det var jätte skönt. Förutom att det blåste som en tok och sen lyckades jag trampa snett så att det gjort förbannat ont. Men jag bet ihop och fortsatte att springa.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Ska gå och handla lite goda frukter och bara mysa med tända ljus och koppla av. Fy vad skönt. Ikväll är Arga snickaren och Greys anatomy också. Måste ses!

I skolan så har jag och Elina försökt att avsluta vårat projektarbete så vi har tagit alla tester än en gång. Känns skönt att det bara är det skriftliga kvar och sen är vi klara.

Nu ska jag göra middag!

Haha jag ser ju skrämmande ut men här håller vi på med kapillärprov :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: