Måste bara berätta ..

Haha i Söndags när jag och Christofer skulle mysa och äta en massa gott så gjorde jag en klumpig sak, fast jag upptäckte det först i morse.
Jag hade iaf gjort i ordning godis, chips och dipp. Det var väl inte mer med det förutom att Christofer tyckte att dippen var kornig och smakade konstigt.
Så i morse när jag står och gräver i skafferiet så ser jag att dipp kryddan, eller vad det nu heter, fortfarande ligger kvar där. Vad tusan, tänker jag och sen inser jag att vi har dippat i tacokryddan som skulle i köttfärsen som jag och Simon skulle äta idag. Inte konstigt att den var så himla kornig och konstig! Haha ..

Så jag var illa tvungen att gå och köpa en ny tacokrydda. Nu ska jag börja göra mat åt min bror och mig.

Dom är ju ganska lika iaf ..


Postat av: Emilia

Haha din klant ;-) Äsch, det viktigaste är att man försöker!

2009-10-20 @ 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: