Kangos in my heart

Ja, det är något speciellt med Kangos. Man tänker att det är världens ände men när man är här så känner man sig så trygg och kan luta sig tillbaka. Men man ska passa sig så att man inte får för mycket av det goda, då är det inte lika underbart längre.

Igår var vi till Luleå. Hittade en massa fint, speciellt ett par high heels. Ruskigt snygga som jag är grymt nöjd med. Annars var det bara baskläder.

Jag ska nog inte skriva så mycket med, på Lördag gör jag högskoleprovet och jag är lite små nervös. Men nu ska jag gå ner och busa med fasters flicka Vanessa. Woho, äntligen är dom här och hon fyller 5 år idag.
Tänkte bjuda på en ny låt av Rihanna och lite bilder från Luleå.


Josse i Luleå


Josses tyska kompis Hanna


Vi åt på Ban Thai, så himla god mat dom har!

Och slutligen: Rihanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: