Inlåst

Idag har jag promenerat upp på Luossa backen. Det var ganska skönt att gå dit upp ensam och bara ta det lugnt. Efter det gick jag på stan med Josse och Ellie, systrarna Edefall är nog ganska galna kan jag påstå. En hel del skratt blev det iaf :)

När jag och Josse kom hem så gjorde vi våran sista middag tillsammans och det fick bli tacos <3 Fy vad gott. Efter det kom Erik och Jonte över och drack lite kaffe. Nu sitter jag och Josse här i soffan och är utslagna. Är jätte trött !

Jag har drömt så hemska saker i natt. Mord och allt sånt där hemskt. Dessutom så blev jag anklagad även fast jag inte hade gjort något ;p

Ikväll börjar Tv4s nya serie Inlåst som verkar vara väldigt intressant. Måste ses !


Fjällen har fått snö <3


Ja, där bor jag alltså :)


Postat av: Josse

Dont worry Sne, I'll be back!! haha

<3 kanske så tillbaka att jag "råkar" sova över nån dag bara för att. haha.

ne, men du blir inte av med mig inte!!

MOHAHAHAHAAAHA.

och ja! Jag ÄR knasig.

puss på dig!

2009-10-02 @ 10:34:09
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: