IKEA

Har precis kommit hem från Ikea. Hittade en massa fint där, mycket mer än vad jag hade tänkt köpa. Och det bästa av allt är att jag hittade ett par stövlar som är så där höga till låren. Sviiin snygga! Dom har funnits i Kiruna men där for dom på en gång. Så det här var en mycket lyckad resa. Fast måste dock säga att Christofer klagade lite på slutet även fast han lovade att det inte skulle vara nå sura miner. :)

Ikväll blir det hockey, kanske en bastu och sen måste jag agera chaffis. Det blir nog en toppen kväll! Hoppas att ni också får en super mysig Lördags kväll.

Vill åka utomlands igen!

Postat av: Emilia

Är så avis på dig som får åka till ikea, jag längtar tills du visar dina fynd! :-)

2009-10-10 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: