HATAR SÖNDAGAR !

Fy vilken jobbig dag det här blev. Jag hatar att känna mig ensam! Jag vill inte vara ensam! Josse kom tillbaka. Eller ännu bättre, CHRISTOFER KOM HIT! Fy fy fy ..

Idag när jag åkte hem från Pajala så var det väldigt halt ute. Vägen var helt blank och på vissa ställen var det en massa snö. Det var alltså inte roligt att köra med sommardäck idag. Men hem kom jag och nu är jag i Kiruna igen. Hoppas att denna vecka går fort.

Förresten folk, om ni undrar varför jag ser så sliten ut, om ni ser mig i skolan eller nå annanstanns i Kiruna så beror detta på att jag glömde hela min smink väska i Pajala. Så denna vecka blir au natural stil ;p

Önskar jag hade en tidsmaskin som spolade fram tiden till våren!

Så här ser tidsmaskinen kanske ut.


Postat av: Josse

Jag kommer Eve!!! :D

haha. vi blir inte av med varandra för det :P :P

haha, fan va jobbigt att du glömt sminkväskan:) men du är juh vacker utan spackel ändå. att du inte kan förstå ;)

de ska bli kul att träffa dig om några minuter då jag kommer till B-hallen och du ska prata om ngt :))

2009-10-05 @ 12:40:10
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: