Gaaalet väder!

Jösses vad det snöar ute. Först blev jag glad, sen blev jag förvånad och slutligen blev jag arg. Jag är verkligen jätte glad att det snöar men varför, varför, VARFÖR måste det blåsa? Det blåste rakt upp i ansiktet så man varken såg något och min luva flög bort hela tiden.

Ikväll blir det att plugga psykologi och svenska. Har uppgifter i båda som ska in innan Fredag. Jobbigt men skönt att få allt klart.

Gick på stan efter skolan med Sofie. Hittade ett läppstift till Halloween och så tog jag äntligen och köpte ett torrt schampoo. Jag får konstigt nog snabbt fettigt hår när jag är i Kiruna. Så detta var en nödvändigt köp! 

Nu ska jag laga mat och sen plugga vidare.



Jag i snö ovädret



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: