En mysig helg !

Dessa Söndagar .. Varje söndag känns jobbig i mitt liv ska ni veta. Då betyder det nästan alltid att jag måste lämna Christofer och jag hatar att säga hejdå. Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Var glad att ni har era kära nära er!

Nåja, helgen har varit jätte härlig. På Fredag tog vi det lugnt och kollade på Idol och åt en massa gott. På Lördag så var vi ju till Ikea där jag hittade en massa fint och när vi kom hem därifrån så kollade vi på Luleå vs Brynäs som gick åt den sju mila skogen. Sen gjorde vi grillspett och satt ute i grillstugan och pratade minnen. Mycket mysigt!
Idag så har vi varit och kollat på Frilles innebandy match. Pajala mötte Boden det var en helt sjukt spännande match. Till och med för mig som inte är så stort fan till innebandy. ;p

Nu ska jag ta och läsa lite, upp tidigt imorgon! Jag lägger upp bilderna från helgen imorgon tror jag. God natt folks :)

Postat av: Josse

jag HATAR söndagar...

det betyder skolan..

Eve.. jag är så himla less, alltså de har nått gränsen!! jag orkar inte med det här!

2009-10-12 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: