En dag i Luleå

Det var ganska lärorikt att vara på LTU och se lite. Även fast man inte hann med det som jag hade tänkt mig :) Jag har varit så svamlig hela dagen, har bara bråkat med Emilia hela tiden. Haha men hon har nog ganska söta bilder på mig nu iaf.

Vet ni vad jag har kommit på? Jag känner mig inte trygg i den här stan nå mer. Jag är rädd när jag går i mörkret här och jag tror att vintern kommer bli mycket värre. Det händer så mycket saker under ytan här som man inte har en aning om och sen när man får en liten inblick i hur det är så är det riktigt skrämmande. Vars är Kiruna på väg egentligen? Hojja .. Tur att jag bara har ca 8 månader kvar här :)

Nu ska jag ladda upp lite roliga bilder!


Lite brunare är jag än Emilia iaf ;)


När vi var och kollade på innebandy match mellan Pajala och Boden


Christofer visade lite sura miner när vi skulle åka hem från Ikea och det var trångt i bilen


Men jag fick honom på bättre humör med lite fjäsk ;)


Det här vita vinet ska ni testa. Så otroligt gott !

Det får räcka för idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: