Det bär av mot byn

Sitter och väntar på att klockan ska bli fem och då åker jag till kära Kangos. Blir roligt att umgås med tjejerna! Det känns som att skolan tar upp all plats så jag hinner inte umgås med mina vänner så mycket som jag skulle vilja göra. Och Fanny saknar jag också! Nu tycker jag att du ska komma hem på ett besök.

Idag har jag inte gjort så mycket. Blev väckt halv nio av Christofer sökare för på måndagar har dom alltid ett test larm. Så jag flög upp och först trodde jag att det brann i huset men sen lugnade Christofer ner mig.
Jag har ringt efter en hund idag men dom hade satt ut fel nummer. Smart? Så jag skickade ett mejl och hoppas att dom ringer upp.

Fy vad trött jag är.

Postat av: Ester

Hej Sne ;) vad roligt att du/ni också ska skaffa hund!! :D vad är de för hund du har funderat på? HejoHopp

2009-10-26 @ 16:17:44
Postat av: Anonym

Den här hunden ska vi hämta nästa fredag :)



blandrasvalpar24084337.htm?ca=1_10&w=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/haparanda/Sotablandrasvalpar24084337.htm?ca=1_10&w=1

2009-10-26 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: