Bra dag

Jag tvingade mig själv ut och springa. Jag var så himla trött men jag gjorde det ändå så nu är jag stolt. Såg även att dom har börja spruta snö på Luossa backen. Fick en riktig bra känsla, vi börjar närma oss vintern och det känns bra!
Förresten, jag glömde ju säga tidigare att vi ska pröva ut våra student mössor nästa vecka!! Gud vad glad jag blev. Nu känner man att man äntligen börjar komma bort från skolan. Eller iaf gymnasiet. Nästa vecka ska vi också till LTU, vilket är bra för jag hoppas ju på att komma in där nästa höst.

Nä, idag har varit en bra dag. Allt känns så bra även fast jag har varit super trött hela dagen. Haha imorgon har vi skolfoto och jag kommer se mycket sliten ut, som sagt så har jag ju glömt mitt smink i Pajala. Lyckat!

Nu ska jag springa till Konsum och köpa vitaminer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: