Baaaakis

Nä skoja, jag mår faktiskt relativt bra i jämfört med hur jag brukar må dagen efter. Igår var det en rolig kväll med en massa singstar och skratt. Träffade även min gamla klasskompis Mia som fick barn i Februari och förstår ni vilken lust man får att skaffa en unge själv när det verkar gå så bra för henne? Men men, det är bara att stå emot frestelsen :)

Lägger upp bilderna senare. Måste försöka vila en stund nu, jag kom i sängs först halv fem! Jag ska nog slå på Twilight. Känns som att det var ett tag sen jag såg den.
Jag ska be till gud att Christofer kommer hit idag. Jag känner mig kramsjuk och han måste komma! Han måste bara få någon som kan ta hans jour imorgon. Annars blir det mys med Elin ;p

Bjuder på en lugn och skön låt att slappna av och mysa till. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: