Äntligen !!

Åh, jag blev äntligen klar med psykologin! Fy vad skönt det känns att ha den klar. Och en ännu bättre känsla simmar omkring inom mig och det är att jag tar helg nu. Simon åker hem idag så jag åker med honom. Den här veckan har känts så lång men ändå har den gått så fort.
Men nu har jag alltså helg och får träffa gubben <3

När jag kommer hem ska jag ställa av min bil. Fy vad tråkigt, det känns som att jag precis tog fram den. Till våren ska jag sälja den. Min snygging, älskling och trogna vän. Men det känns nödvändigt när jag ska börja på högskolan sen. Då behöver jag nog en bättre pendlingsbil. I min nuvarande får jag ju inte så mycket plats i :)

Nu ska jag äta middag och sen börja packa. Woho!!


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: