Skit morgon!

Turen har verkligen inte varit med på min och Christofer sida idag. Började med att Tila kom och storm väckte oss, hon har lärt sig att hoppa upp i sängen nu.
Sen skulle vi åka och panta burkar så vi lämnade Tila i bilen och bilen gick i baklås och larmet gick på. Nycklarna var i bilen och en rädd Tila sitter inne i bilen livrädd. Christofer for hem och sökte efter hans extra nyckel men den hade han varit så duktig och lämnat inuti bilen. Så han for till brandstationen och hämtade nå grej och slog sönder bakrutan. Morgonen kunde alltså ha börjat bättre, Christofer har varit på skit humör.

Nu sitter jag och tar det lugnt med en kopp tee, ja visst är det roligt att jag också har börjat dricka tee ? :) Det finns ett tee som heter Yogi, testa det. Helt sjukt gott. Just nu dricker jag en med laktrits smak.

Ikväll blir det mys med gubben och Tila, hoppas att kvällen blir bättre än morgonen. Nu ska jag hänge tvätt!




Postat av: Ida

haha jag kan tänka mig er situation, men förlåt jag kan inte sluta skratta!!

2009-11-20 @ 23:14:29
Postat av: jossssssssssse

men gud, ja de var inte en kyl morogon :S

Hoppas dagen blev battre.

Jag har haft en kul kvall, bara att jah jart tappat rosten :S

kan inte pratat. och benen gos ont. jag trooooor jag ramlade pa dansgolvet,.

hhaa, du koommert sakert skratta nar du laser detrta imorgon eller ngt.

hah aoj nu skka jhag sova.

godnartt

2009-11-21 @ 03:29:10
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: