Sjuk saknad

Jag är less på mitt hår! Jag vet inte vad jag ska göra med det. Jag vill klippa det, men ändå inte. Jag vill färga det mörkt, men det tycker inte Christofer. Jag vill göra dreads men det vill inte Christofer heller. Haha jag vet, jag gör ju som jag själv vill men jag vill ju inte att min pojkvän ska tycka att jag blir ful heller! :D
Nått måste jag göra iaf!

I morse var jag typ död när jag skulle stiga upp. Var så helt sjukt trött. Men upp tog jag mig och sen ut på alla hala gator. Fy vad less jag blir, jag känner mig som bambi på hal is och jag blir bara irriterad så fort jag går ut.

Nu vill jag mysa med Christofer. Jag önskar att han var här och tog hand om mig. Men ikväll ska jag vara med Emilia. Vi ska baka och jag ska ge hennes present. Jag tror att hon kommer bli riktigt glad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: