Pizzakväll med klassen

Ikväll ska skolan bjuda oss på pizza, det ska bli riktigt gott! Hittade en bild på min klass fast våran klass ser lite annorlunda ut nu. Det har hoppat av två från bilden och det är tre som saknas :)

Idag har jag varit på riktigt bus humör. Vet inte riktigt vad det har varit med mig, bara hållt på och svamla hela dagen. Vi gjorde engelska provet på morgonen och jag tror att det gcik ganska bra. Vi fick veta hur vårat svenska prov gick och jag blev nöjd.

Shit, jag måste hinna packa ikväll också. Sen måste jag plugga till religionprovet som vi har imorgon. Hoff vad mycket jag fick att göra helt plötsligt! Har precis laddat ner Rihannas nya album, ska dunka den och börja packa :)


Första året på op



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: