Och så var jag tillbaks

Promenaden var rolig. Jag blir alltid så busig när jag är med Josse ;p Vi var till Coop en vända och kollade när dom håller på att bygga om där. Sen såg vi att det har öppnats ytterligare ett nytt café här i stan och det är i samma byggnad som Coop. Jag hänger inte med när lilla Kiruna håller på att utvecklas :)
Jag var även och hämtade ut biljetterna till hockeyn. Jäklar vad roligt det blir att kolla, jag har aldrig varit på en riktig hockey match.

Innan jag gick till Josse så skulle jag ta itu med disken men då gick jag på toa och insåg att jag var tvungen att rensa avloppet i duschen. Det blev stopp i morse när jag duschade. Och jag säger då det, det var hemskt! Det kändes som att skiten aldrig tog slut. Det kom bara mer och mer hår. Jag trodde att tjejen i the ring skulle komma upp.
Ni vet hon i den där filmen som har håret hängande i ansiktet och kommer efter att man kollat en film. Hon på bilden alltså.
Men nu rinner det på som aldrig förr. Jag fick veta av Emilia att man ska rensa avloppet varannan månad. Oj då ..

Nu sitter jag och kollar på fula betty. Ska ringa till gullegubben alldeles strax.
Nog om mig :)



Biljetterna




Postat av: jOSSE

Visst e jag rolig? :P :P

jag alskar mig nar jag ar rolig. haha ;)

2009-11-17 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: