Min dag har inte varit bra!

Haha nä det kan man verkligen säga! Idag var verkligen en sån där dag: Jag vaknade i morse och då var dagen förstörd. Jag har verkligen känt en stark aggresion mot skolan. Men nu när jag är hemma och lämnat denna dag bakom mig så känns det mycket bättre!

Vi har alltså haft Mässa i skolan idag, alla nior har varit och kollat. Tycker att det är så orättvist att vi var tvungen att hålla i det igen eftersom vi höll det i ettan.

Imorgon har jag nationellt prov i eng b. Jag tycker att texthäftet som vi har fått är ganska besvärlig, det är en massa svåra ord. Jag hoppas att det går bra iaf! Hojja vad jag längtar tills nästa vecka är över, då är alla prov klara och det känns gryyyymt skönt!

Nu ska jag äta vindruvor.


Våran monter


Jag försökte mig på ett glädje hopp.

Har tjuvit bilderna av Emilia :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: