Let it shine!

Åh vad glad man blir när solen skiner! Så himla mysigt! Trodde först att det skulle vara jätte kallt ute men det var faktiskt behagligt fast det bästa är, hör och häpna, det blåser inte! Woho!!

Jag sitter just nu i väntan på att svenskan ska börja. Jag och Elina blev precis stoppade av en sån där som pratar politik och vill veta vad vi ska rösta. Jag insåg att jag inte hade en aning om vilka jag ska rösta på. Men ett som är säkert är att det inte blir Reinfeldt! Han kan dra sig så långt från regeringen som möjligt. Nä, jag är nog en sosse :)

Idag skulle vi ha gått på en föreläsning, en gubbe som har varit på koncentrationsläger skulle komma fast den den blev flyttad till imorgon. Skönt, då slipper man sluta så sent. Så efter skolan ska jag till polis stationen och hämta ut pass till Petrus och Aron. Sen så ska jag försöka mig på att gå och springa. Vill dock inte bli sjuk igen så får ta det lugnt.

Peach out.  


Nej till Reinfeldt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: