Kall dag

Idag har vi varit på en föreläsning som en gubbe höll. Han har varit på Auschwitz och det var riktigt hemskt att höra vad han har fått gå igenom. Han var jätte duktig på att måla så att han har målat upp sina minnen. Hojja, nog ska man vara glad att man har det så bra som man har det.

Idag har jag även varit och klippt mig! Ja, hör och häpna :) Jag som har hållt på i flera veckor att jag ville göra förändring på mitt hår, tog äntligen tag i det. Nöjd blev jag också. Jag klippte inte så mycket men det blev en frisyr iaf.

Imorgon på morgonen ska jag göra den muntliga delen på eng b. Det kommer nog gå bra. Hoppas jag.
Fy vad kallt det är idag. Mina ben kändes som glasspinnar när jag gick hem.


Nöjd med min frisyr!


Emilia i skolan, på väg hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: