En sliten Evelina

Idag har jag varit så hemskt sliten. Jag tycker nästan synd om folk som har varit i min närvaro. Jag har inte haft en aning om vad jag har pratat om och jag har sett ut som att jag har varit med om ett sju års krig. Detta på grund av att jag har stigit upp så tidigt och att jag inte fick sova i bilen på väg hit. Erik pratade hela vägen och sen slutade hans extra ljus att funka så jag var livrädd när man inte såg nånting ;p Men vi klarade oss fram iaf!

När jag kom till lägenheten så hade en Josefine varit jätte gullig och städat hela min lägenhet, (hon hade lite att göra säger hon), och lämnat lite gulligt på köksbordet. Så jag blev genast på bättre humör när jag såg det.

Jag har varit hos tandläkaren idag och lagat min tand. Det är jätte länge sen jag har fått bedövning, tyckte att det var hemskt obehagligt. Efter skolan gick jag till Josse och vi bakade en sockerkaka, som blev misslyckad. Haha ja, hur kan man misslyckas med en sockerkaka? Tydligen vi! :)


Josse menar att jag behövde en slickepott :)


Postat av: josse

men du behover juh en slickepott :P haha.

varsagod (L)

2009-11-27 @ 13:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: