En mysig helg !

När jag var mindre och hörde den låten som jag har satt in så blev jag ledsen. Jag vet inte varför men jag tror att det var för att jag halvsov och drömde nått hemskt och så spelades den här låten i radion och så kom den med i drömmen. ja, nått sånt måste det ha varit. Jag hörde den nu hos Christofer och då var jag tvungen att lägga upp den och skapa lite nostalgi.

 

Åh, vad irriterad jag blir. Jag hade skrivit jätte mycket och sen försvann allting. Så jag ids inte skriva allting igen utan jag sammanfattar det hela med att säga att jag har haft en super bra helg. Hockey matchen mellan Luleå och Frölunda var jätte spännande. Det måste vi göra om! jag längtar så himla mycket tills jag och Christofer flyttar till Luleå. Måste börja kika på lägenheter snart!
Åker till Kiruna imorgon på mogonen vid halv fem så det blir en tidig kväll för mig. Nu ska ni få se helgen i bilder.


Tila


Lekte lite med kameran


På väg till Luleå


Luleå - Frölunda


2-0 till Luleå. När det var 7 sek kvar så gjorde Frölunda 2-1


Idag när vi gick på promenad med lill tjejen


Mina nya shoes från HM. Me like ! :)


Kärlek är stimulans för hjärtat och lokalbedövning för hjärnan. <3




Postat av: Ester

Kul när du flyttar hit så är du min ;) haha men nee men vi måste vara ute mycket med hundarna! Kramen

2009-11-23 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: