En kväll i Kiruna

Idag har jag hunnit med en massa. Har haft en otrolig piss dag i skolan, var helt sjukt less och på dåligt humör men när jag kom hem så blev det bättre. Då kom nämnligen Elin och lyste upp min tillvaro. Efter ett tag så kom även Josse. Vi skyndade oss till Järnvägsparken där det var snowboards uppvisning. Vissa av dom var riktigt duktiga! Efter ett tag så började Josse och Elin att frysa så vi drog oss upp på stan och vi konstaterade att det är helt dött i denna stad! Efter att vi hade suttit och värmt oss på Folkets hus som små fjortisar så var det dags att gå hem.
På vägen hem såg jag en lös hund, jag hoppas att den hittar hem. Sen så mötte jag en alkis som svor för sig själv så jag blev rädd och gick över till andra sidan. Efter det så såg jag två rymdgymnasie elever som var nånstans från Gbg, jag saknar deras dialekt så himla mycket så jag blev alldeles glad när jag hörde dom :D

Ja det var väl min kväll det. Nu ska jag kolla på EMA, imorgon får jag träffa min älskling. Jippie!


Josse och Elin


Parken



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: