En dag till!

Woho imorgon åker jag härifrån. Hojja vad roligt det ska bli att komma till Pajala och busa med både Christofer och Tila. Och på Lördag åker vi till Luleå, Simon ska också dit men han ska åka dit och festa loss hela helgen. Dom ska också kolla på hockeyn.

Idag har vi gjort nationella provet i sv b. Det känns ganska bra just nu iaf, det var inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara. Åh, jag fick veta att mitt resultat från högskoleprovet hade kommit. Det blir riktigt spännande att se vad jag har fått :)

Jag var en vända på stan med Josse, Elin och Ellie för ett tag sen men jag fick så fruktansvärt ont i magen. Trodde att jag skulle dö så jag valde att gå hem istället. Nu, efter att ha vilat lite, känns det mycket bättre. Nu ska jag sätta på musik, sen ska jag börja städa och packa! Go girl ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: