South Park

Kvällen har jag spenderat med Simon och Erik. Vi har ätit tillsammans och kollat på en massa gamla bilder. Nu har dom gått iaf och jag varvar ner med lite tända ljus och kollar på Ugly Betty. Lyssnar på Britneys nya låt också, skön fest låt om inte annat :)

Halsen känns fortfarande tjock som bara tusan. Jag hoppas att det går bort under natten. Hehe nu slog jag över till Mtv och där är South Park. Jag kommer alltid att tänka på Christofer när jag ser den här serien, han kan varje avsnitt utantill. Helt sjukt. Ni kan ju tänka er hur många gånger han har kollat på dom.

Kollade nyss på Idas blogg där hon har satt upp en bild från helgen. Ida, vi är svamliga men samtidigt så måste jag ju visa mina talanger och imponera lite ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: