Dagarna bara flyger iväg ..

Fy vad tiden går fort. Känns som att tiden går så fort att jag inte hinner med. Men jag ska inte klaga! Snart står jag på lastbilsflaket och skriker så att jag tappar min röst. För vi har tagit studenten, ja vi har tagit studenten .. Hojja, vad jag längtar!

Nåja, som jag kände igår att jag var på väg att bli sjuk stämde in. I morse när jag vaknade så var min hals som en stor boll. Gjorde jätte ont att svälja men nu har det blivit bättre. Jag säger då det: Jag ska inte bli sjuk!
Nu har jag ett långt hål fram till tre och ikväll ska jag och Simon äta Pizza! Jag är skyldig honom det efter att han var så snäll i helg.

Hörni, det är bara 50 dagar kvar till jul! Fy vad mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: