Blodgivning

Idag har jag varit och gett blod för första gången. Det var lite läskigt för jag har tydligen väldigt lågt blodtryck och när jag låg där, precis när vi var klara, så började allting snurra. Inte långt ifrån att svimma kan jag säga. Men det gick bra och det kommer nog gå bättre nästa gång :)

Provet i engelskan gick väl så där, jag fick ett jätte svårt kort som handlade om glaciären som smälter i Himalaya. Hoff, det var jätte svåra ord. Men jag blev godkänd iaf!

Ikväll ska jag umgås med Josseposse. Nu ska jag kolla på Oth.


Nålen var FET!!


Blodet vägs.


Postat av: Emilia

Nu när man ser den på såhär stor bild ser målen fan grotesk ut! Varför utsätter du dig för såntdär? :-O

2009-11-11 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: