Väntan

Väntan på svar är jobbigt. Nu tycker jag att det jobbiga kan ta slut. Det är inte roligt längre. Jag blir rädd.

Så var det Tisdag. Ligger och pluggar till samhällsprovet som jag har imorgon. Börjar bli måttligt trött på alla prov och inlämningar.
Idag har jag och Emilia varit på lång promenad. Skönt tyckte jag medans Emilia kom med flera klagomål längst vägen. Jag hade planerat en massa idag men då det kom upp annat. Igår så kollade jag för tredje gången på Twilight. Helt sjukt bra är den. Och Edward är såå snygg också ;) Fast det var faktiskt Emilia som ville se den så jag var tvungen att offra mig.

Imorgon tänkte jag och Simon bestiga Luossa backen men Simon hade blivit sjuk, han låg i feber sen igår. Hoppas att jag inte blir sjuk bara. Annars så ska jag bestiga den själv om jag inte får med någon annan.
Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate och plugga. Wish me good luck!

Omg säger jag bara ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: