Momma's boys

Idag tänkte jag göra om min blogg men jag fick inte till den så som jag ville ha den. Och sen gick jag till Emilia och lekte så jag hade inte tid. Men nångång i veckan så ska jag väl hinna göra om den.
Sen har jag kollat på min film när jag hoppade fallskärm. Det var så roligt! Det vill jag göra om igen. Jag är ganska cool ändå om man tänker efter. :)

Helgen som var har varit super mysig. Hade jätte roligt i baren på Fredagen även det kom upp lite tråkigheter. Så tack för en bra kväll, ni som var där. Sen på Lördagen förbjöd jag Christofer att dricka så han var duktig och tackade nej till alla fester. Istället chaffade vi. Eller Christofer chaffade och jag var bara trevligt sällskap. Sen åkte vi hem och kollade på en film, the Unborn. Jag tyckte väl att den var så där så jag somnade men jag vaknade med jämna mellanrum av att Christofer var rädd. Han ska nog inte kolla på skräckfilm ensam. Stackarn gav ju mig nästan en hjärtinfark när han hoppade till hela tiden ;) haha
Nåja, på Söndag fick jag verkligen slita mig från Pajala och fräsa hem med TTn.

Som vanligt så får ni se helgens bilder. Haha jag håller på att kolla på momma's boys på 3an. Det handlar om att killar ska välja tjejer med hjälp av sina mammor. Helt sjukt !


Hemma i Kangos håller vi på att måla huset.


Turtur duvorna :)


Det blev sol på kvällen.


Visst är min pojke underbart fin? :)



Postat av: Josse

Ajuste! Du hoppade ju fallskarm, jag vill ocksa! och jag vill ocksa se den dar filmen nar du hoppar :)

2009-05-28 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: