Stolt

Idag har det regnat hela dagen. Riktigt piss väder, påminner mig om när jag bodde i Lysekil. Hela vintern var så här. Men jag har ändå lyckats hålla mitt humör uppe.
Jag håller på med ett arbete om bilförsäkringar på samhällskunskapen så jag gick till Folksam och pratade lite med dom, sen gick jag och Emilia på stan. Hittade en super söt shorts/top. Dom sitter ihop alltså och jag var bara tvungen att ha den.

Till helgen har dom lovat toppen väder, det är ju roligt så att det är fint väder på min födelsedag och 110 års kalaset som jag ska på med Christofer. Btw, idag gjorde Christofer sitt sista test till att bli brandman och han klarade det. Han är så duktig så nu är han min lilla fireman ;)

I natt drömde jag om exsem. Det var så hemskt! Jag hade hela benen täckta av exsem och sen vaknade jag av ett ryck när alarmet ringde.

Jag vill åka utomlands och ligga bakis på stranden och steka. Attans vad roligt vi hade det i Bulgarien.


Postat av: Josse

haha, din lilla fireman :) va sott, men de var kul att han klarade det. Hur ar allt med dig har inte pratat med dig pa evigheter, vet inte alls vad som hander i ditt liv just nu :/ kanns ganska trakigt att inte vara en del av det, alltsa jag menara nar jag ar har i USA. Saknar dig otroligt mycket <3 bara sa du vet :)

Kramar

2009-05-28 @ 22:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: