Perfekt

Vad är man när man är perfekt? Betyder det att man aldrig gråter, att man aldrig sårar, att man är den perfekta flickvännen? Vad är det egentligen?
Jag anser att perfekt är de som försöker att göra sitt bästa, de som är sig själva och inte försöker vara någon annan.
Jag försöker göra mitt bästa! Jag vill att allting ska vara bra men nånstans på vägen blir det fel ibland.
Jag är inte den perfekta flickvännen, det vet jag. Men jag gör mitt bästa iaf och det är väl något?

Det sista man vill är att såra någon. Men ändå gör vi det dagligen. Ibland utan att vi vet om det.
Om alla tänkte likadant, hade det varit annorlunda då? För  vi alla tänker ju verkligen jätte olika.
Och det kan vara jobbigt ibland. Vi missförstår varandra. Och då blir det problem. Och vem gillar det?
Men om vi skulle alla tänka likadant, då hade det ju inte funnits någon spänning.

Förlåt Christofer för att jag inte tänker på allting ibland och att det sårar dig.
Skulle jag veta att det sårade dig så skulle jag aldrig göra det. När du är ledsen så är jag också det. 
Du är alldeles för fin för att bli sårad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: