Måndag

Tänk om alla veckor kunde vara så här. Slutar redan på Måndag och dessutom att Christofer ligger hemma i lägenheten och väntar på mig. Hur bra hade inte det varit ? Då hade jag tusan trivts i Kiruna också :)

Helgen som har varit, den har varit solig. När jag kom hem från Kiruna så for vi till stugan och grillade. Där var det varmt och skönt i solen. På Lördag så solade jag och Ida hela dagen. Det blåste så jag kände inte att det var så varmt men självfallet så brände jag mig. Farligt, farligt !
Annars var det en lugn helg för min del, ingen alkhol! Tack och lov för det.
Till helgen ska jag faktiskt festa. Håller på att göra planer med Johanna så det blir nog toppen! Både jag och Johanna fyller år nästa vecka så vi tar det i helg istället eftersom hon ska till Kiruna nästa helg och jag till Luleå.

Nåja, ni ska få se lite härliga bilder så ni blir glada :)

 
Simon

  
Åh, vad gott ! :) Om ni nångång vill bjuda mig på mat så ska det vara grillat ! :)

 
Nykomlingen och Max

     
Coola tjejer ! 

   
Vi solade

       
Nu är bettan framme, feting fäljarna på och klar för besiktning :)


Postat av: Anonym

Har den gammla bryggan i ipa kommit fram, vad har hänt med den nya?

2009-05-19 @ 23:19:06
Postat av: Anonym

Den kommer snart på plats :)

2009-05-20 @ 18:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: