Himla skitdag !

Ja, idag har inte varit min dag. Fy för dagar som denna. Det började med ett prov som gick åt skogen, mitt eget fel då jag sket i att plugga. Sen så lämnade jag och Elina in vårt histora arbete, då hade vi "missförstått" uppgiften och var tvungen att skriva om. Sen när vi lämnade in våran projektplan så var den "inte seriös". När jag kommer hem och är slut efter en jobbig dag så ringer Tony och frågar om han kan låna min lägenhet under helgen. Då var det bara att börja städa hela lägenheten. Usch !
Men då är det tur att man har vänner som Gunhild som ringer och uppmuntrar en. Så länge sen jag pratade med henne så jag glömde allt det tråkiga och pratade om allt roligt vi har gjort när jag bodde i Lysekil. Jag ville verkligen åka dit nu på kristihimmelsfärd. Jag hoppas att jag gör det.

Imorgon känns som en onödig dag i skolan. På engelskan håller vi på att läsa en bok men jag har glömt min bok i Kangos och jag har ändå nästan gjort klart recentionen till den. Sen ska vi på en teater. Och sen slut.

Nu är jag less på Kiruna ! Jag vill hem ...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: