Godis sugen !

Åh vilket godissug jag fick helt plötsligt. Men nej! Jag ska hålla mina händer i styr.
Idag började jag dagen med ett jätte gulligt sms av Christofer så då gjorde ju det hela min dag, sen så gick jag till skolan och där kollade vi film hela förmiddagen. Jag och Emilia sket i Svenskan, vilket resten av våran klass också gjorde, tycker nästan synd om våran stackars lärare. Vi gick iaf på stan och där hittade jag ett super söta pumps som jag var tvungen att ha. Vi återvände iaf lagom till historian som var så där lagom tråkig.
Efter det gick jag till Simon och åt, ville inte stanna allt för länge eftersom han har varit sjuk hela veckan så jag gick hem och väntade på Elin.
Vi har bestigit Luossa backen idag. Och det var tungt! Hoff .. men skönt. Det var så fin utsikt över hela stan. Så nu ska jag ladda upp bilderna därifrån. Bilder från förra helgen hittar ni på min facebook btw.


Dit upp skulle vi. 


Elin var taggad


Brant var det!


Utsikt över hela Kiruna


Chillar i solen :)


Elin föll på vägen ner och tyckte det var roligt.

Postat av: Elin

haha, det var jätte roligt :)

2009-05-14 @ 22:59:49
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: