Veckan som varit

Jag har tappat lite av mitt intresse av att blogga. Det är inte lika roligt som förr. Då kunde jag skriva allt mellan himmel och jord men nu står det som still. Jag tänkte iaf berätta lite om helgen.
Jag åkte hem från Kiruna redan på Tisdan förra veckan. Jag var ute och grillade och njöt av det fina vädret. Sen var jag och Simon och sladdade skoterlederna. Eftersom leden var för guppig så var vi tvungen att sätta vikt på sladden så jag satte mig där. Ett stort gupp kom och jag flög som en vante och landade på min arm. Jag trodde verkligen att jag hade brytit den, det gjorde så otroligt ont. Jag kunde inte gråta utan jag låg bara och skrattade medans tårarna rann. Så nu pryder ett fint och stort blåmärke min arm :)

Därefter åkte jag till Pajala och umgicks med min älskling. Vi festade på Fredagen och det var roligt. Bästa från helgen:
Johanna: Skål !
Jag: Tack !
Haha. Sen har jag fått en mini plattång av min svärmor. Den är jätte gullig, som ni ser på bilden nedan.
Mer har det nog inte hänt som jag ids skriva om. Jag saknar Christofer så mycket. Det gör ont. Jag vill vara med han dag och natt. Jag är så lycklig att jag har han och att han finns i mitt liv. Han gör mig till en bättre människa och får mig att inse vad kärlek betyder, hur det är att älska någon. Jag älskar dig !


Postat av: Josefin

Hahaha. Ja det var verkligen helgens bästa! ;D Fiiiina bilder du hittat på din kamera. ;P

2009-03-24 @ 22:12:39
URL: http://Http://Jbrynefall.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hahaha ja det var verkligen helgens bästa. Du är så bra på sånt där. ;D Fina bilder du hittat på din kamera. ;P

2009-03-24 @ 22:14:27
URL: http://gravilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: