Tjusigt väder

Ibland kan en låt beskriva ens liv helt perfekt. Och Elin visade mig en låt igår som beskriver mig, eller ja oss, helt perfekt. Det låter som att han har tagit i mina tankar och skrivit den. Även fast jag har hört den tusen gånger förut, och den är väldigt gammal, så har jag aldrig tänkt på det. Häftigt tycker jag !

Sitter i skolan just nu, har hål. Sen har vi historia men eftersom Ida inte är här och vi är klara med vårt arbete så ska jag fråga om jag kan smita iväg. Jag och Simon ska åka och kolla om det finns delar till min kära bil inne eller om jag måste beställa. Det börjar ju faktiskt bli dags för att fixa i ordning den inför sommaren. :) Hoppas att vägarna smälter fort nu. Det är ju otroligt fint väder ute idag, vilket betyder att jag är på bra humör !
Haha vad korkad jag var i morse. Jag satt utanför ett klassrum i väntan på att vi skulle ha samhälls, trodde jag iaf. Sen när ingen dök upp efter en kvart så började jag fundera vars alla var. Jo, vi hade nämnligen engelska så alla var ju där. Det är inte lätt att vara mig ibland.

Nu har alla fått sina studentmössor här i Kiruna och det gör mig ledsen. Himla att jag var så korkad och bytte linje. Önskar jag kunde vrida tillbaks tiden och få det ogjort.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: