Söndag

Helgen har varit jätte mysig ! Har varit ut båda dagarna och roligt hade jag. Men i morse mådde jag blä. Nu blir det nog lugnt nån helg ! Jag har bestämt mig för att ta bort min tungpiercing. Känns som att jag vuxit ifrån det, det är inte roligt nå mer och det känns bara onödigt när den skadar mina tänder.
När jag kom till Pajala så väntade det rosor från min underbara pojke. Vilken tjej blir inte glad av blommor ? Och jag är inget misstag. Tänk att rosor kan göra en så glad.

Imorgon har jag massageprov, har haft Ida som prövningsdocka idag. Jag har även historia redovisning. Sen blir det en lugn vecka för mig.
Jag är trött. God natt!

Christofer, jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. Jag kan inte ens stå när du inte ser på och färglös som en tår blir jag utan dina andetag. Vad vore jag utan dina andetag ?

Luta er bak och lyssna.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: