Skola

Jag är trött. Så fruktansvärt trött ! Igår ställde man fram klockan en timme så då förlorade man en timme. Så egentligen har jag stigit upp tre i morse. Gissa om jag är trött. Sitter just nu i skolan och håller på med ett arbete om min lilla gumma Alma som har Alzheimers. Men snart är hon död och jag är klar med min del av arbetet.

Det är då konstigt att allting händer mig när jag kör bil. Igår var jag på väg att krocka. Fick möte med en bil som körde på min fil så jag fick köra halvt ner i diket. Jag vet inte om det var för att det var halt ute, därför bilen inte körde på sin egen sida. Men fy vad rädd jag blev. Mina händer domnade som bort ett tag när allt blod försvann. Jag ska nog inte köra bil, det kommer nog bli min död en vacker dag!

Helgen var både rolig och tråkig. Förstår inte varför folk ska börja bråka när det har hänt så mycket annat. Säger man verkligen "huka dig så gör det inte lika ont" och sen sparkar en när man ligger ner? Är du seriös, vad fan tänker du med? Fy vad arg jag blir !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: