Måndag

Fortfarande trött men nu är jag iaf hemma från skolan. Det har varit en otroligt seg dag ! Vi har inte gjort något under lektionerna, har bara pratat om lovet om och om igen. Blir skönt med sovmorgon imorgon.
Så idag har jag inte tänkt göra mycket. Ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag städa lägenheten. Blev inte att städa så bra efter inflyttningsfesten nr 2. Efter det har jag lust att gå och promenera men jag har en känsla av att det kommer blir en mycket tidig kväll för mig idag.

Seriöst, om ni skulle haft den svenska vi har så skulle ni nog inte stått ut. Vi lär oss inte ett skit. Han är helt skum. Vi får bara läsa från en bok och göra frågorna till den. Tycker att det är sjukt att han fortfarande får vara lärare efter att så många har varit och klagat.

Fy, vad jag saknar han. En enda önskning och det hade varit att jag var med dig ! Det är bara Måndag och det gör redan ont.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: