Män som hatar kvinnor

Det blev inte att åka till Ylläs för min del. Jag ansåg att det helt enkelt var väldigt dyrt ! Så istället jag har varit och kört skoter med Elin men hon tyckte att det var tråkigt att köra med hennes moffas skoter så det blev ingen lång tur för oss. Ska fa och köra med Simon imorgon istället en längre bit. Sen har jag varit och kört med min bil en vända. Jag längtar verkligen jätte mycket tills jag får ta fram den. För er som inte vet så har jag ställt av den nu under vintern.
Jag vill åka stugan och basta och ta en sån där kväll som vi brukade ha förut. Basta, äta gott och sen sova där. Det var alltid så himla mysigt. Jag saknar tiden när vi var små ! Fy, jag vill inte vara vuxen och ha en massa ansvar på mig. Fast det finns ju fördelar med att vara vuxen också :)

Nu har jag läst klart Män som hatar kvinnor. Den var så spännande i slutet ! Den tog verkligen en vändning, trodde inte att den skulle sluta som den gjorde. Tänk vad hemskt att är så i världen, det finns verkligen riktiga psyk där ute utan att omvärlden vet om det. Det är ju hemskt. Så nu ska jag kolla filmen, om den är lika bra.
Ikväll ska jag basta, sen ska jag busa med Aron och Cecilia. Dom växer så fort så jag inte hinner med.



Now I know, only I, can stop the rain
It's not that we gotta do what we do
It's what we know, so to me it ain't nothing but being true.
                                                                                         -DMX

Postat av: Josse (du har val inte glomt mig?) :)

Ahh, jag sitter i mitt rum och laser din blogg och tyckte de var en ganska rolig sammantraffande. Jag har vart med min kompis Katie idag och sa satt jag och pratade med henne om hur mycket jag saknar dig, Lisa och Elin och alla vara tider i Ida Jarvi.

Saknar den tiden mycket. Pluss att jag saknar din, min och Erik's tid ocksa. Kommer du ihag? Saknar dig. Langtar tills jag kommer hem igen. Hoppas du har de bra. Kramar

2009-03-09 @ 06:42:53
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: