Hemma i Kangos

Jag hatar svenska och våran svenska lärare! Seröst, han är helt knäpp. Orkar inte med han nå mer. Igår gick jag från hans lektion för att det kliade för mycket i mina händer att kasta något på honom. Ni skulle förstå mig om ni hade haft han som lärare !
Jag bestämde mig för att åka hem redan idag. Jag var så less på skolan och Kiruna. Så imorgon, om det blir fint väder, ska jag ut på sjön och pimpla och bara ta det chill. Sen har jag en massa annat att göra också.
På engång jag kommer hem till byn så får jag ett slags lugn över mig, jag behöver inte vara aktiv hela tiden utan jag kan ligga i sängen hela dagen och dra mig om jag så vill. Hur skönt som helst !

Nu tänkte jag ta och kolla på the hills. Bjuder på Flo ridas nya låt som jag inte kan sluta lyssna på :)

You spin my head right round, right round
When you go down, when you go down down.



Postat av: Mia

Vem har du som svenska lärare? Mats Larsson? :) haha

2009-03-24 @ 15:50:59
Postat av: E

Haha ja det är han ;D

2009-03-24 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: