Dagen igår.

Älskar att få sova ut utan att någon väcker en eller att man vet att man har något man måste göra. Så idag ska jag ta på mig all tid i denna värld att ligga i min säng. Sen ska jag stiga upp och äta frukost i lugn och ro. Måste åka till Pajala senare och hämta hem en ros till gravsättningen. Vi har redan gaddat ihop alla kompisar til en stoor krans till Simon. Men nu vill jag alltså ha en enda ros som jag ger helt personligen. Som tur är så ska Elin med mig så jag slipper åka ensam.

Igår var en ganska rolig dag, men slitsam. Simon kom först och brutal väckte mig och sa att vi skulle börja städa. Så det var bara dra mig i kragen och stiga upp. Sen for vi och körde skoter. Härmed erkänner jag: Zr:en är för tung för mig ! Jag fastnade hela fyra gånger och sen när jag och Simon bytte så fastnade jag inte en enda gång. Men det är så härligt att bara flyga fram på helt orörd pudersnö. Helt fantastiskt. Vi for iaf till våran älgjaktsstuga och tog ner snö från taket. Simon tyckte det var roligt när han knuffade ner mig från taket. Det var helt sjukt jobbigt att ta ner den där snön.
Sen lärde Simon mig att burka ordentligt. Jag har som aldrig fått in det där men nu satte det sig. Och roligt var det :)

Nä, allvarligt .. jag kan inte ligga här nå mer. Nu ska jag äta frukost ! :)

Postat av: Emilia

Jag vill också lära mig att burka ju, jag gissar att man till viss del måste släppa sina hämningar ;b

2009-03-09 @ 13:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: