Midsommarafton

Idag är det midsommarfton och jag är taggad till hundra procent. Fy bubblan vad roligt jag ska ha det.
Jag har varit i gång hela dagen. Först har jag tvättat min bil och sen pappas. Sen for vi och kollade på när danne hade sänkt sin skoter i sjön och Tobbe körde runt fortfarande utan att sjunka, sen for vi till min bror och kollade när han målade huset. Efter det raggade jag och Simon på byn. När jag kom hem så testade jag kvällen kläder och det blev toppen! Efter det så åkte jag till stugan och åt middag. Nu är jag stressad som tusan, ska åka till Udden och spela brännboll och jag måste hämta upp Ester,
Efter det så ska jag vänta på Lisa och vi ska till stugan och basta och ha roligt. Sen blir det Udden igen för utgång!

Vi ses i dimman ;)


En nostalgisk låt ;)

Postat av: Josse

AHhh, de later sa kul. Hade verkligen vela vara dar. Ville inte missa Midsommarafton!! Hoppas du har de jatte kul, men ta de forsiktigt.. =)

Kommer pa Tisdag, hade bra. Puss

2009-06-19 @ 20:10:27
URL: http://josefinedefall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: