Snart helg !

Fy vad jag längtar till helgen, det blir nog jätte roligt. Som det alltid brukar vara på Laxis ;)
Idag har jag busat med Elin och Josse hela dagen. Vi har varit och promenerat, sen bestämde vi oss för att äta i Udden men när vi kom dit så var ALLT slut. Nog är det konstigt. Den har vi bestämt att vi ska åka till Stockholm i Augusti. Attans vad roligt det skulle vara.
Igår så kollade vi en film som heter My bloody valentine och jag måste säga, SKIT ! Först i slutet så blev den spännande. I början var det en riktigt b-film.

Nu ska jag börjar kolla om jag behöver med något till Pajala, sen åker jag men kommer hem imorgon eller på Fredag igen.
So long ..


Postat av: emilia

Fin bild! :-) Du måste komma till stan någon gång, jag saknar ihjäl mig :-(

2009-07-08 @ 21:22:05
URL: http://kallamigEmilia.devote.se
Postat av: Ida

SUPER fin bild! :)

2009-07-10 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: