Nya tag

Ja, nu måste jag väl ändå skärpa mig lite och börja uppdatera! Men jag har inte haft så mycket på hjärtat även fast det har hänt en massa.
Nu åkte jag iaf hem till Kangos i hopp att umgås med Josse och alla men nae, då har alla åkt till Kiruna. Nog är det konstigt.
Jag är fortfarande sliten efter Pajala marknad. Jag har jobbat hela helgen fast jag har varit ut. Så ni kanske förstår hur sliten jag har varit. I natt ska jag riktigt sova ut, ingen hostande Christofer, ingen klocka som ringer. Fy vad jag ska sova :) Men som vi vet så är ju Laxis till helgen så då blir det en till två dagars fest och helgen efter det fyller svärmor 50 år. Men efter det blir det tusan lugnt för mig !

Nu ska jag kolla lite bilder och ladda upp dom. Kolla på facebook, dom kommer förmodligen upp där om ni vill se dom. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: