Kär på nytt!

Haha ja, jag har hört en låt, en cover låt dessutom och den är så sjuuukt bra! Jag blev helt lycklig när jag hörde den. Det är en av mina favorit låtar genom tiderna och när dom gjorde om den till rock blev den till och med tusen gånger bättre ! Jösses säger jag bara ;)
Så nu ska ni också få höra den.



Då är Laxfestivalen i fullgång. För exakt ett sedan så kuggade jag på uppkörningen :) Så då var jag på extremt dåligt humör men idag är jag glad. Har varit och bastat med Josse och alkoholen värmer i magen. Nu ska jag ringa Josse så ska vi till Udden.
Ha en bra kväll så ska jag ha desamma.

Postat av: josse

de tycker vi om =)

2009-07-21 @ 22:07:37
Postat av: SANNA

Ha en bra Söndag Sötan! :) Puss♥

2009-08-16 @ 00:44:21
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: